Українська локалізація: червень – липень 2024 (№85)
Звітуємо про цікавинки нашої роботи: оновлення Liftoff, вибухова українська в Trudograd, кулінарна книжка по World of Warcraft та інше.
Цьогорічний (перший) Games Gathering доволі символічно припав на перші дні весни, тож приніс усім відвідувачам не лише розквіт натхнення і прагнення досягти нових висот у професії, а й чудовий березневий настрій. І хоч Львів зустрічав гостей конференції похмурою погодою і вітерцем, готель «Дністер» (а Театр пива «Правда» і поготів!) виявився достатньо теплим і гостинним, щоб відігріти усіх і кожного. Тож яким був цей захід і чи виправив він помилки попереднього?
Натовпи вже стали традицією Games Gathering, адже охочих долучитися до свята нетворкінгу і пізнавальних лекцій з кожним роком стає дедалі більше. Хоча доволі очевидно, що до Львова доїхало значно менше людей, ніж до Києва (ще й за день до офлайн заходу в столиці був концерт «Курган і Агрегат»). І це чудово! Адже завдяки цьому навіть у переповненому лекційному залі можна було дихати, черга за пивом не ставала барикадою посеред лобі, а більшість навіть могла встигнути на обід (у другий день із цим було легше, адже ті, кому у перший день дісталася лиш канапка, вирішили шукати щастя деінде). Також великим плюсом було те, що більшість активностей була на -1 поверсі, тож на випадок повітряної тривоги можна було почуватися у безпеці. Загалом організаційні моменти цього разу були більш продумані та помилки попереднього заходу були здебільшого виправлені. Наступного разу, напевно, нічого буде й сказали про недоліки 🙂
Інді зона традиційно дивувала крутезними іграми з різною тематикою, де кожен знайде щось для себе. Тут були і фентезі ігри, і про дрони, і жахи… Таке описати словами майже неможливо, адже у них треба грати! Чимало розробників інді радо розповідали про свої творіння за обідом/кавою, тож вражень можна було отримати вдосталь (і поповнити свій список покупок у майбутньому).
Стендів від партнерів цього разу було трохи менше, але вони добре компенсували це розвагами та цікавими активностями! На стенді від QS Games, наприклад, можна було зробити класні фото, які одразу ж друкували і дарували усім охочим. InText пропонували покрутити колесо з мовами і привітатися ними, щоб отримати у дарунок наліпки та милих котиків із цукерками. Zagrava традиційно була спонсором канцелярії усіх учасників 🙂
Ну і як не згадати стіл UA Comics, де були і наші переклади для MAL’OPUS.
Лекції ж, напевно, були найцікавішим аспектом конференції. Актуальною темою для усіх був пошук роботи, тож другого дня кожний спікер в Earth Hall ділився інформацією про підготовку резюме, співбесіди, необхідні для успіху Soft Skills та вигорання. Але найбільше цьогоріч усі чекали розповідей про створення Кіберпанку (прим.: гра Cyberpunk 2077), адже таких мало бути аж дві: 1) Аня Булавіна (Senior Environment Artist) поділилася досвідом щодо створення локації для «Ілюзії свободи» з унікальними прикладами; 2) Марія Стрільчук (Localization PM & Engineer) розповіла як Кіберпанк заговорив українською ♥. Обидві лекції були неймовірно пізнавальні та цікаві, зробили фурор і переповнили зали. Цікаво, що організатори поставили лекцію Леоніда Степанова (Senior Gameplay Designer) з Remedy Entertainment паралельно лекції Марії, чим змусили чимало людей мучитися від складного вибору 🙂
Загалом кожен зал мав чимало цікавих спікерів, тож ніколи не пустував. Також нагадуємо, що усі лекції будуть доступні для перегляду на каналі Games Gathering приблизно за місяць.
Ну і традиційна зустріч представників ШБТ теж сталася (куди ж без неї)!
Астаріон також передав привіт усім фанатам Брами Балдура і побажав частіше відвідувати цікаві заходи!
Games Gathering 2024 Lviv зустрів людей крутою атмосферою, цікавими лекціями та натхненням на подальшу роботу. Сподіваємося, що наступна конференція буде навіть кращою і матиме ще більше лекцій про українські переклади у великих проєктах 😉
А ви ходили на Games Gathering? Які емоції залишилися після заходу? Плануєте відвідати наступний?
Богдана Вознюк
10.03.2024 р.
Він буде опублікован після модерації.