World of Warcraft: кухня Азероту
Наїдки, смаколики й напої світу World of Warcraft від видавництва Mal’Opus у перекладі «Шлякбитраф» на вашій кухні.
29 березня відбувся Lviv Game Dev Conference 2019. Хоч захід доволі нішевий, але ми скористалися нагодою і спробували донести ідею локалізації безпосередньо до розробників ігор.
Для початку, про самий захід. Він проводився на Арені Львів, яка є чудовим місцем для організації збіговиськ на такий манер. Тут просторі зали, багато місця і спокійна атмосфера. Власне, атмосфера на Lviv GDC 2019 була справді приємною і спокійною. Організовано все на трьох поверхах, де один з них виділено для виступів доповідачів, інший для нетворкінгу, відпочинкової зони і майстерень, а третій для приватних зустрічей. Для ігрового розробника такий захід за щастя, бо безліч однодумців і колег збираються всі разом в одному місці, є нагода обмінятися досвідом, пожартувати, поспілкуватися і провести час із людьми, які тебе розуміють. Не згадуючи вже й можливість домовитися про співпрацю. Для нас, як для локалізаційної спілки, це була нагода розповісти про своє існування розробникам ігор і дехто був насправді здивований, що є люди, котрі роблять українську локалізацію. «Адже це неприбутково і невигідно?» — лунали запитання. Так і є. Та ми досі тут.
Далі я відвідав кілька майстерень і виступів, на яких не зрозумів 80% почутого, бо справа йшла про суто внутрішні теми ґеймдеву, але це все одно було дійсно цікаво і захопливо. Круто побачити, хто ті люди, які роблять ігри, поспілкуватися з ними і дізнатися, що вони, як і завжди, просто роблять свою улюблену справу і намагаються робити її якомога краще. Як і кожен із нас.
Загалом, розробників не було багато. Окрім Ubisoft тут ще стрілися Shadow Masters зі своєю грою 4Sight. Також мав коротку бесіду з Юрієм Шерстобитовим з Imperial Games. Ще була дрібка невеликих команд по кілька осіб, однак, вчувши про локалізацію, їхні обличчя наповнювалися смутком і агонією, бо вони ще з механікою гри не розібрались, а до них тут із локалізацією приходять 🙂
Радий бачити, що розробка ігор в Україні розвивається стрімко і невпинно. Наші хлопці та дівчата не поступаються колегам з інших держав, працюючи у важчих умовах. І цим варто пишатися. А Шлякбитраф допоможе з українською мовою в іграх, аби у вироблені в Україні ігри можна було грати українською!
Шлякбитраф щиро дякує Олексі Мельнику за квиток та нагоду відвідати цей чудовий захід.
Автор: Юрій Бісик
30.03.19
Він буде опублікован після модерації.