World of Warcraft: кухня Азероту
Наїдки, смаколики й напої світу World of Warcraft від видавництва Mal’Opus у перекладі «Шлякбитраф» на вашій кухні.
Вже вдруге за рік GAMES GATHERING Conference сердешно вітає як поціновувачів, так і безпосередніх членів ігрової індустрії, які бажають обмінятися досвідом, знаннями та просто контактами з різноманітними колегами. Та як можна уявити подібний захід без традиційного візиту на нього учасників Шлякбитрафу? Ми вже неодноразово освітлювали найцікавіші моменти GG у своїх статтях і не хочемо припиняти цю традицію! То що ж цікавого підготували організатори цього разу? Зараз дізнаєтеся!
Цієї зими конференцію в Києві відвідали 1400 учасників наживо й ще 400 онлайн. Цифра геть немала, але амбіції GG передбачають, що це ще тільки початок! На фестивалі вони оголосили, що у 2025 році планують провести не дві, а цілих п’ять конференцій в Україні! Тепер долучитися до нетворкінгу й послухати (або розповісти) цікаві лекції можна буде не лише в Києві та Львові, а й у Харкові, Одесі й Дніпрі! Тож якщо ви проживаєте саме в цих містах, завжди хотіли відвідати GG, але не бажали далеко їхати, то ставте нагадування на ці місяці й слідкуйте за сторінкою заходу у Фейсбуці! Пишіть, чи плануєте завітати на нові конференції в коментарях. Можливо, ми ще на них побачимося 🙂
(На зображенні: Львів — квітень, Харків — червень, Одеса — липень, Дніпро — серпень, Київ — листопад)
Але це ще тільки плани, а поки ми знаємо, що в київській програмі було понад 75 лекцій від представників Blizard, Ubisoft Toronto, Plarium, Playtika, Big Medium Small та інших компаній. Кожна лекція була неповторною й зацікавлювала певну авдиторію, але від себе хочеться порекомендувати переглянути такі лекції (коли вони з’являться на каналі конференції): «Мистецтво self-branding: як створити потужний особистий бренд у геймдев індустрії» (Олександра Миронова), «Створюємо стиль: Практичні поради для візуального дизайну 2D-ігор» (Анастасія Кузнецова), «Як нічого не проґавити в підготовці гри до локалізації» (Андрій Рабощук), «Металкор, фонк і трембіта: як ми створили саундтрек Ukrainian Fight Drone Simulator» (Владислав Плотніков, Руслана Кручек), «Відеоігрова та коловідеоігрова термінологія — обговорення результатів роботи, плани на майбутнє й екскурс у процес» (Тарас Синюк).
Ще однією новинкою, яка додалася до цієї конференції, став Women in Games Brunch, який з 2018 року організовується на конференції GIC в Познані, а тепер дійшов і до українських жінок індустрії! На бранчі панувала атмосфера довіри, вільного спілкування й нових знайомств, тож будемо сподіватися, що це стане традицією і для подальших GG!
Також дуже потішила зона рекрутингу й АЗОВ, куди завітали дуже круті гості! Там можна було задонатити на гарні справи, спробувати пограти в симулятор дронів і поспілкуватися з військовослужбовцями про рекрутинг і службу в їхньому підрозділі.
Але й без мінусів не обійшлося. Не секрет, що часом деякі рішення організаторів не подобаються учасникам конференції (і вони не соромляться про це повідомляти), тож цього разу були помітні часткові зміни й спроби знайти кращий формат для певних моментів. Найяскравішим, певно, було рішення зробити ланчі порційними й робити відмітки про них на бейджі. Таким чином мали зникнути проблеми з великими чергами в ресторан і недостачею їжі для тих, хто захопився нетворкінгом й отримав лише залишки закусок зі столів. Рішення дійсно розв’язало проблему з концентрацією натовпу в одній точці, але самі порції натомість… були доволі маленькими й більш схожими на перекус, аніж повноцінний ланч. Але це вже перший крок до досягнення ідеального результату!
Крім того, зона ігор цього разу отримала окрему залу. Місця в ній, щоправда, було недостатньо для всіх охочих пограти в нові цікавинки від українських розробників, тож доводилося виходити подихати деінде. Також не всі учасники змогли відшукати її з першого разу, адже розташовувалася вона в протилежній стороні від усіх інших подій.
Певна річ, не обійшлося й без традиційних зустрічей із колегами! Дякуємо, що лупаєте сю скалу з нами й невпинно працюєте заради нових українських релізів!
У MAL’OPUS, до речі, вже відкрито передзамовлення на артбук «Світ гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl»! До його виходу ще далеко, але варто вже зараз задуматися над таким крутим доповненням для своєї бібліотеки! Якраз до того часу встигнете пройти саму гру з нашим перекладом.
Отож остання конференція цього року видалася доволі непоганою, цікавою і з новими особливостями, які, сподіваємося, будуть лише вдосконалюватися й робити GG щоразу кращим заходом для спеціалістів індустрії ігор!
Богдана Вознюк
20.12.24
Він буде опублікован після модерації.