Українська локалізація: жовтень – листопад 2024 (№87)
Про великі та маленькі перемоги, релізи, анонси, робота над модифікаціями, а також про іншу важливу роботу для розвитку української мови.
Games Gathering 2023 Kyiv — це перший за довгий час захід в офлайн режимі, за яким вже так скучили українці. Дійсно, нетворкінг найкраще формується саме під час особистих зустрічей у теплій (а вона в Києві була навдивовижу тепла! +32°C на вулиці в обидва дні) атмосфері за неформальним спілкуванням. Адже де ще ви маєте можливість швидко пожартувати, що в іграх про асасинів дуже бракує української локалізації, безпосередньо людям, які працюють в Ubisoft Kyiv? Тож давайте швидко згадаємо, як саме проходила ця конференція.
Цьогоріч Games Gathering зібрав на своєму заході несподівано велику кількість гостей. Це, певна річ, не може не тішити організаторів, але учасники також могли помітити і деякі мінуси в такому засиллі натхненних гравців (і не тільки) на офлайн заході. Адже перше, що відчувалося після проходження реєстрації — це катастрофічний брак місця. Попит виявився значно більшим за лобі готелю «Русь», який організатори вирішили зробити своєю локацією. Великі черги на зону з інді-демками перепліталися з чергами за пивом і відгороджували вас від практично половини приміщення. Приємного у цьому, звичайно, було небагато, тож чимало людей переносили нетворкінг на вулицю, аби поговорити без гамору довкола. У цьому контексті можна згадати і про «coffee break», який магічним чином зникав за лічені хвилини. Це не є критичними мінусами, та все ж попередні конференції учасники називали більш вдалими, бо під час перебування на локації таких проблем не було.
Але, як ми знаємо, на ігрові конференції приходять зовсім не заради місця проведення, а заради атмосфери! А її цього разу своїми стендами створювали такі компанії: Plarium, Fraglab, VG Entertainment, Ubisoft, G5 Games, Zagrava, Gameloft (і ще бага-а-ато інших) і навіть ГУ ДСНС України! Останні вирішили поділитися розробкою актуальної дитячої гри «Рятівничок». Спонсори дарували учасникам приємні дрібнички (ручки, олівці, буклетики, магнітики, і навіть ШКАРПЕТКИ!), тож з пустими руками не вийшов ніхто. Деякі спонсори також робили цікаві інтерактивні забавки (як-от PacMan, «повітряний футбол» і т.д.). Без уваги також не залишалася і стіна вакансій, де можна було знайти щось ексклюзивне та цікаве для конкретної спеціальності та ваших навичок.
Також на Games Gathering були присутніми і представники MAL’OPUS, з якими ми радо сфотографувалися разом із спільними проєктами!
Лекції ділилися на чотири зали за тематиками: бізнес, гейм дизайн, продакшн, маркетинг. Тобто щось цікаве міг для себе знайти як пересічний геймер, так і професійний С++ розробник. Навіть якщо раніше ви ніколи не задумувалися про якусь тему, то назви лекцій цілком могли заінтригувати та змотивувати заглянути краєчком вуха їх послухати 🙂 Яскравими прикладами є такі лекції: «Мавпи разом сила: як писати інтерактивну історію командою авторів», «Ринок праці під час війни: реалії gamedev в Україні», «Workshop: Creating trailer for 3D game» (з її творцем, Андрієм, до речі, ШБТ познайомився! Ми послухали трохи подробиць про майбутню гру NightCat Studios, тож рекомендуємо свідкувати за оновленнями у їхніх соцмережах, бо вона точно буде варта вашої уваги!), «Ваш QA вважає, що ви #@(₴?$0), і в цьому ваша вина».
Загалом, попри всі дрібні недоліки, Games Gathering став довгоочікуваним святом для тих, кого об’єднує любов до ігор. І хоч назвати цей захід «святом ігор» не вийде, бо він, попри свою неформальну атмосферу, все ж конференція, яка мотивує шукати спонсорів/роботу/партнерів/співробітників… Але це все одно місце, де ви можете відчути себе вдома.
А ви ходили на Games Gathering? Які емоції залишилися після заходу? Плануєте відвідати його наступного року?
Богдана Вознюк
03.09.23
Фото: Тетяна Чередничок
Відео: Валентина Пурига
Він буде опублікован після модерації.