Рецепти з Minecraft: гоґліни, висушні й іскрочай
Хапайте свій діамантовий меч — і гайда здобувати досягнення «Як не з’їм, то понадкушую» з рецептами по Minecraft.
Games Gathering щороку дивує якимись цікавинками. Так було й цього року. Шлякбитраф і собі пробралися на цю крутезну конференцію, що присвячена розробці ігор. Тепер настав час ділитися враженнями.
Більше людей, більше роботи, більше ігор. Глобально — ніяких абсолютно нових форматів, не дуже в цьому плані була велика різниця порівняно з минулим роком. Але! Цікава тенденція — збільшується кількість ігор українською!
Нарахував десь 5-6 ігор, що або вже мали український переклад (3 штуки), або мали в планах. 4А Games привезли демо Metro: Exodus з українським озвученням. Frogwares, як з’ясувалося, мають українську локалізацію The Sinking City (цікаво, звідки?). Ще одна гра була на інді-стенді (на жаль, назву не запам’ятав) — піксель-роуд-тріп про дівчину, машинку і магазинчики. Виглядає класно, грається весело.
Загалом дуже приємно, що розробники не тільки роблять український переклад, але й не соромляться його демонструвати. Гарна тенденція, сподіваюся, так буде й надалі. А ми їм у цьому допоможемо 🙂
Ще дещо нове — багато, БАГАТО ВР. Ціла секція з ними. Лише кілька ігор помацав, на жаль, але дуже запам’ятався «симулятор орла». «Симулятор орла» — це навіть технічно не гра поки, а технодемка. Хоч зі сторони вона виглядає по-дурному — стоїть людина і махає руками, наче крилами — але відчувається шикарно. Є відчуття польоту, відчуття висоти, і навіть навички потрібні. Мої «польоти» були більше схожі на політ курки, скинутої з літака, я махав руками, немов потопельник, і час від часу рив носом землю; а от розробник розсікав майже не махаючи крилами, і з величезною швидкістю.
Ще одна суб’єктивно цікава новинка — 4sight. Уявіть собі ХСОМ, зробіть реалтаймовим і хай між собою б’ються гравці. Особисто я бачу у грі неймовірний потенціал і вболіваю за розробників. Грати весело, грати цікаво, є глибина і стратегічне мислення. Подивимось, що з цього вийде.
Спробував і Metro Exodus, і Sinking City, але про них мені нічого сказати. Ці ігри орієнтовані на сюжет, тому за 10-20 хвилин скласти враження неможливо. А граються вони так само, як і виглядають, тут вас нічого не здивує. Але граються приємно.
Загалом, було багато цікавого. А про косплей краще не розповідати, а самому побачити.
Дякуємо організаторам за чудові враження. З нетерпінням чекаємо наступної нагоди побувати на Games Gathering.
Автор: Олександр Лук’янов
Світлини: Олександр Лук’янов (першу світлину подарував Kirill Svidersky)
11.12.18
Він буде опублікован після модерації.