Українська локалізація: лютий-березень 2024 (№83)
Про українську локалізацію ігор, нову книжечку, поезію на тему Baldur’s Gate 3, Games Gathering, студентів та всяку всячину.
Цьогорічний (перший) Games Gathering доволі символічно припав на перші дні весни, тож приніс усім відвідувачам не лише розквіт натхнення і прагнення досягти нових висот у професії, а й чудовий березневий настрій. І хоч Львів зустрічав гостей конференції похмурою погодою і вітерцем, готель «Дністер» (а Театр пива «Правда» і поготів!) виявився достатньо теплим і гостинним, щоб відігріти усіх і кожного. Тож яким був цей захід і чи виправив він помилки попереднього?
Натовпи вже стали традицією Games Gathering, адже охочих долучитися до свята нетворкінгу і пізнавальних лекцій з кожним роком стає дедалі більше. Хоча доволі очевидно, що до Львова доїхало значно менше людей, ніж до Києва (ще й за день до офлайн заходу в столиці був концерт «Курган і Агрегат»). І це чудово! Адже завдяки цьому навіть у переповненому лекційному залі можна було дихати, черга за пивом не ставала барикадою посеред лобі, а більшість навіть могла встигнути на обід (у другий день із цим було легше, адже ті, кому у перший день дісталася лиш канапка, вирішили шукати щастя деінде). Також великим плюсом було те, що більшість активностей була на -1 поверсі, тож на випадок повітряної тривоги можна було почуватися у безпеці. Загалом організаційні моменти цього разу були більш продумані та помилки попереднього заходу були здебільшого виправлені. Наступного разу, напевно, нічого буде й сказали про недоліки 🙂
Інді зона традиційно дивувала крутезними іграми з різною тематикою, де кожен знайде щось для себе. Тут були і фентезі ігри, і про дрони, і жахи… Таке описати словами майже неможливо, адже у них треба грати! Чимало розробників інді радо розповідали про свої творіння за обідом/кавою, тож вражень можна було отримати вдосталь (і поповнити свій список покупок у майбутньому).
Стендів від партнерів цього разу було трохи менше, але вони добре компенсували це розвагами та цікавими активностями! На стенді від QS Games, наприклад, можна було зробити класні фото, які одразу ж друкували і дарували усім охочим. InText пропонували покрутити колесо з мовами і привітатися ними, щоб отримати у дарунок наліпки та милих котиків із цукерками. Zagrava традиційно була спонсором канцелярії усіх учасників 🙂
Ну і як не згадати стіл UA Comics, де були і наші переклади для MAL’OPUS.
Лекції ж, напевно, були найцікавішим аспектом конференції. Актуальною темою для усіх був пошук роботи, тож другого дня кожний спікер в Earth Hall ділився інформацією про підготовку резюме, співбесіди, необхідні для успіху Soft Skills та вигорання. Але найбільше цьогоріч усі чекали розповідей про створення Кіберпанку (прим.: гра Cyberpunk 2077), адже таких мало бути аж дві: 1) Аня Булавіна (Senior Environment Artist) поділилася досвідом щодо створення локації для «Ілюзії свободи» з унікальними прикладами; 2) Марія Стрільчук (Localization PM & Engineer) розповіла як Кіберпанк заговорив українською ♥. Обидві лекції були неймовірно пізнавальні та цікаві, зробили фурор і переповнили зали. Цікаво, що організатори поставили лекцію Леоніда Степанова (Senior Gameplay Designer) з Remedy Entertainment паралельно лекції Марії, чим змусили чимало людей мучитися від складного вибору 🙂
Загалом кожен зал мав чимало цікавих спікерів, тож ніколи не пустував. Також нагадуємо, що усі лекції будуть доступні для перегляду на каналі Games Gathering приблизно за місяць.
Ну і традиційна зустріч представників ШБТ теж сталася (куди ж без неї)!
Астаріон також передав привіт усім фанатам Брами Балдура і побажав частіше відвідувати цікаві заходи!
Games Gathering 2024 Lviv зустрів людей крутою атмосферою, цікавими лекціями та натхненням на подальшу роботу. Сподіваємося, що наступна конференція буде навіть кращою і матиме ще більше лекцій про українські переклади у великих проєктах 😉
А ви ходили на Games Gathering? Які емоції залишилися після заходу? Плануєте відвідати наступний?
Богдана Вознюк
10.03.2024 р.
Він буде опублікован після модерації.