DevGAMM 2018

1-2 лютого в Києві відбулася конференція DevGAMM 2018. Цей захід був присвячений питанням розробки та видавництва ігор на всіх сучасних платформах. Активістам Шлякбитрафу пощастило туди потрапити. Безперечно, всі повернулися звідти з приємними враженнями, а дехто ще й з призами.

Як написав згодом у Facebook Олексій Іванов: «Хоча присутні були такі «великі хлопці» як Ubisoft та Wargaming, все ж таки здебільшого фокус був саме на незалежних розробниках та менших видавництвах. Перебуваючи один день в якості волонтера, мені випало бути Stage Manager-ом найбільшого залу виставки, що дало можливість поспілкуватися більш щільно з такими цікавими особами як Джон Карнаж з Twitch або Каллум Андервуд з Raw Fury, видавництва, яке фактично, спеціалізується саме на інді іграх. Також приємно бачити, що в нашій країні інді розробка іде повним ходом, згодом можна очікувати появу кількох цікавих тайтлів, які, певен, вийдуть і на світовий ринок. Власне, а чому ні?

Як казав Джон Карнаж, не можна дозволяти іншим відговорити вас від задумів. Робіть щось виразне, і ви зацікавите людей. Тут я бачу меседж і для «Шлякбитрафу». Хтось каже, що це не потрібно. Подивимось за кілька років.»

Заодно Олексій похизувався бойовим трофеєм: термочашкою з логотипом Wargaming, яку отримав, коли «обіграв пана журналіста “Ігронавтів” у дженгу».

Решта шлякбитрафівців, які були присутні на конференції, теж поділилися своїми враженнями. Олександр Лук’янов розповів, що DevGAMM «трохи менше за Games Gathering, але досвіду у оргів більше, тому атмосфера більш тепла. Захід менший, бо націлений на інді в основному. Також якихось івентів та усіляких смачних фішечок більше. Типу загальний квест з розіграшем призів класно зроблений, баттл між розробниками та експертами дуже круте шоу, ну і взагалі до усього дуже велика увага у деталях.»

Оля Хмельницька наголосила на тому, що «відвідавши цю конференцію, дуже важко піти без призів 🙂 І як завжди незмінно: море емоцій, чудові організатори і купа ігор :D»

Оля неабияка «цікава галушка» і побувала там майже в кожному кутику. Встигла і волонтером попрацювати, і в шлякбитрафівській фірмовій футболці погуляти, а заодно погратися і тонну світлин наклацати. Шкода, що в цій статті на всі її здобутки трішки замало місця 😀

Словом, усе чудово, дайте ще.

Дякуємо організаторам за прекрасний захід та незабутні враження, досвід і подарунки, а також подяка шлякбитрафівцям-активістам, які не оминають нагоди привернути увагу розробників до українського ринку та розвивати справу української локалізації.

З нетерпінням чекаємо новий конференцій!

DevGAMM 2018
  • http://unlocteam.com Andrii Raboshchuk

    Чи спілкувалися ви щодо української локалізації?

    • Selina Sebro

      Безперечно. Це обов’язкове завдання на таких заходах. Може, то трохи забобонно виглядає, але про майбутні плани, доки ще, як-то кажуть, нема печатки на папері, теревенькати не будемо. 🙂

      • http://unlocteam.com Andrii Raboshchuk

        Цілком розумію і не випитую:)

    • Hedera helix

      Кому що, а курці — просо. 🙂

      • http://unlocteam.com Andrii Raboshchuk

        Звісно:)

  • Anethum Graveolens

    А що сказав Джон про відсутність української мови на Твіч?

    • Selina Sebro

      Мабуть, коли наступного разу будемо збиратися на подібний захід, то оголосимо про це заздалегідь, щоби скласти перелік запитань до тих, кого можна буде там зустріти ))

  • Bohdan Yakhvak

    які у вас мімішні дівчата)