E3 2018: виставка смаколиків ігроіндустрії — 4. Bethesda

Що ж, Е3 закінчилося, тож і Вермінку пора закінчувати з оглядом цієї виставки. Тобто з пропущеним днем, коли свої продукти показувала Bethesda. Чому її пропустили й буде огляд лише зараз? Є цьому кілька причин. Перша — це те, що цей день приніс найбільше «продуктів», про які всюди точилися суперечки. Друга — це те, що на основі дій і рішень Bethesda будується ще одна стаття Вермінка. Але все за порядком, правильно?

Першим, що показали, було продовження шаленої Rage. Так, про неї вже всі знали завдяки витокам, однак на виставку завезли ґеймплейне відео. Нова зброя, більший, дещо насиченіший світ, та багато різного шаленства. Все в дусі серії. Любителям Borderlands має сподобатися. Ну і тим, хто фанатіє від шутерів без особливого сюжету.

Наступним на черзі став черговий клон Heartstone від Bethesda, The Elder Scrolls: Legends. Обіцяють карткову гру, з «сюжетом». Ну і мультиплатформовість. Як завжди. Без неї тепер нікуди. Вигляд не дуже, як на мене, та не мені судити, власне. Як показала практика, у карткових ігор досить велика авдиторія. Навіть, якщо Вермінко себе до неї не відносить, не брати її до уваги не можна.

Показали також новий трейлер для доповнення, що виходить до онлайн версії Прадавніх Сувоїв. Цього разу гравцям дадуть змогу завітати до королівства високих ельфів — Саммерсету. Нові локації, нові квести. Новий виток в історії всесвіту. З кожним новим доповненням гра обростає новими особливостями, які змушують Вермінка чимраз частіше приглядатися до ціни підписки. Це вже давно не той TES Online, що був раніше. І знаєте, на відміну від багатьох інших ММО, йому це пішло на користь.

Досить неочікуваним стало продовження DOOM, якому дали назву Eternal. Ще більше насилля, ще більше брутальності, ще більше жорстокості. І ще більше атмосферної музики. Ви думаєте це doom-guy’а замкнули в кімнаті з демонами? Ні-і-і-і-і. Все з точністю до навпаки.

Свою долю уваги і любові на конференції отримала і Quake Champions. Отримала «офіційний» реліз, а також новину про те, що стартова версія (у котрій вам буде доступний один герой) стане безкоштовною. Чи допоможе це воскресити цей мертворожденний проект по перезапуску легендарної гри? На думку Вермінка — ні. Чи слушна ця думка, покаже час. Ми ж почекаємо.

Привели також розробників, які не спиняли роботу над Prey. Тут нам розповіли, що грі додали давно очікуваний режим Нової гри+ (привіт, The Witcher), додали режим історії та новий режим виживання, на додаток ще презентували, що буде режим «мисливця», коли один гравець на карті шукатиме чотирьох інших, котрим будуть дані ролі міміків. Пам’ятаючи, які ж ці міміки падли в грі, і якими падлами можуть бути ще й живі гравці, режим обіцяє бути цікавим. На останок також додали, що не обійдеться без DLC під назвою Mooncrash, у якому нам пропонують повністю випадково генеровані рівні, то ж кожне проходження буде унікальним. І знаєте що? Вся ця благодать БЕЗ-КОШ-ТОВ-НА! Круто, правда?

Поки усі інші компанії бавляться в толерантність і бояться образити чиїсь почуття, прибираючи насилля, свастику й інші «згубні речі» (привіт ЕА та Юбісофт), хлопці з Bethesda зовсім не паряться і клепають ще одне продовження для Wolfenstein. Події цього разу відбуватимуться між подіями першої та другої гри. Такий собі приквел до сиквела. З особливостей цього разу — кооп. А Вермінко оце думав, чого ж іще не вистачало цьому симулятору перетворення нацистів на фарш. Усе простіше, ніж здавалося.

Окрім оновлення чи продовження «старих» тайтлів, компанія також презентувала і новий. Назва йому Starfield. Це, фактично, перша «оригінальна» франшиза від розробників з Bethesda з часів придбання прав на серію Fallout.

Раз згадали уже Fallout, то не можна не сказати про трейлері Fallout 76, який показали на конференції. З особливостей, про які розповіли, — це дійсно онлайн гра, яка буде чітко прив’язана до інтернет з’єднання, і що весь світ буде мати мінімум НІПів, щоб весь ігровий процес будувався на взаємодії між гравцями. І знаєте, що дивно? Те, що у 2008 році всі про таке мріяли. А в 2018-му інтернет прямо гівном захлинається у прокляттях. От нарід… Темний і незрозумілий. Ніколи йому не догодиш.

Ну і головною сенсацією, як цієї прес-конференції, так і усієї Е3, став анонс нової частини Прадавніх Сувоїв. The Elder Scrolls VI. Нарешті це сталося. Нарешті портування і насильство над трупом Скайриму закінчилося. Нарешті ми отримаємо нову класну RPG. Мабуть. Бо про гру нічого абсолютно не відомо. Ні де вона матиме місце, ні які будуть особливості, на навіть дати виходу. Та й судячи з анонсу, хлопці з Бетезди явно надихалися діями Григоровича, запилявши нам коротесенький трейлер на тридцять секунд, у якому видно лише гори і напис The Elder Scrolls VI. Цілком можливо, що найближчих років десять це і буде основним матеріалом для спекуляцій навколо цієї гри.

З вами був Вермінко зі Шлякбитрафу. Дякую за увагу.

Автор: Яніс Вермінко

18.06.18

E3 2018: виставка смаколиків ігроіндустрії — 4. Bethesda