Чи боятися невдач?

Кажуть, що нова робота – це нові горизонти і нові можливості. Це все так. А бувало у вас таке, що від хвилювання чи незнання ви робили щось таке, за що потім соромно людям в очі дивитись? Про що не розповіси за пляшечкою пива, навіть для того, щоб просто посміятись? А таке буває.

На початку цього року аніматор Ден Перрі, який мав досвід роботи у таких компаніях як Zenimax, Firaxis та Volition розпочав у твіттері гілку про фейли у світі ігроробів. Мета проста – поділитись своїми провалами, аби показати, що це не так погано і помиляються усі (за винятком хіба тих, хто нічого не робить). Пропоную ознайомитись з найцікавішими ситуаціями, якими вирішили поділитись з публікою розробники ігор.

1. Першого же дня моєї роботи над другою ААА-грою, я «обвалив» студійний сервер для тестування, надіславши пошкоджений файл. Начальник посміявся.

2. За десять років у ґеймдеві я опублікував у соц.мережі те, що не мав би. Пощастило, що першим це побачив мій друг.

3. Я постійно думаю про пункт 2. Джерело

4. Якось протягом тижня я з колегою-аніматором працював над однією річчю. До сьогодні я не впевнений, кому ж з нас насправді доручили ту справу (думаю, що таки колезі).

5. Я якось зробив так, що всі листи мого боса автоматично видалялись у «кошик» мого е-мейлу. От і виходило, що я цілими днями його просто ігнорую. Джерело

Поділився своїми спогадами і Деррік Барт, колишній співпрацівник Electronic Arts та художник Rise of the Tomb Raider.

1. Я працював у великій компанії, яка власне стала об’єктом незчисленних мемів.

2. У корпоративній пошті написав саркастичний жарт про компанію.

3. Мені подзвонив кадровик і сказав, що віце-президент прочитав жарт і дуже розізлився. Мабуть, вони там усі дуже чутливі.

4. Мені довелось йому (віце-президенту) зателефонувати та перепросити. Джерело

Цікавинки розповів і Мікаель Лаґре, який у DICE трудився над такими проектами як Mirror’s Edge та Battlefield.

  1. Мій перший же код, що я його додав у гру (звичайна if-фунція), зламав перезарядку всієї зброї у Battlefield: Bad Company. Джерело

2. Анімація відкривання/закривання вентилю у першій частині Mirror’s Edge повертає його у неправильну сторону. Я просто не знав, у яку сторону це робиться правильно, тому спробував вгадати. Джерело

3. Ніяк не міг зрозуміти, чому DLC нормально працювало у мене, але при цьому не QA тестерів. Після двох тижнів танців з бубном я помітив, що просто забув перенести один з системних файлів. Через це потім довелося випускати «патч першого дня». Джерело

Замість збереження проекту, я відіслав його на «реліз», через що DLC, над яким я власне працював, вийшло за тиждень до власне релізу самої гри. Джерело

Бувають також різні казуси і серед розробників мобільних ігор. Ось, наприклад, що сталося в Джесс Гайдер.

Якось я проводила демонстрацію гри для керівництва одного з відділів Apple по зв’язках зі сторонніми розробниками і робила це на планшеті… з Android системою. Мені пощастило, що він з гумором сприйняв усю ситуацію і гру однаково помістили в розділі Featured. Джерело

 

Один з улюблених твітів у цій серії, особисто у мене, це історія Кріса Бішофа, одного з розробників гри Stasis.

Випустив оновлення для стіму, яке власне «зламало» збереження у 30000 гравців. І помітили це лише через 2 дні.

І як вам? Тепер не так страшно дивитися на всіх тих титанів, правда? Ви ж то таких помилок, я більш ніж впевнений, не зробили б… 😉

У загальному вся гілка там шедевральна і можна читати й читати. Усілякого там є: і дизайнери, і веб-розробники, і просто адміністратори. Люди охоче діляться невдачами і читають про такі ж невдачі інших. Бо всі ми люди, а помилки — це досвід, який можна використати у майбутньому. Бодай для того, щоби потішити власне его, якщо вважаєш себе ідеальним.

— Авжеж, — відповідає наша керівниця Софія, переглянувши все це діло. — Можна тепер не сильно картати себе за те, що випадково видалила всі шлякбитрафівські файли зі SmartCAT. Я хотіла видалити свій проект, який створила там на пробу, а вийшло як у анекдоті, що тицьнула якусь кнопочку і все пропало. Пощастило, що файлів було тоді небагато і відповідно декому наново все перекладати. Відтоді керування файлами у СК передала в інші руки, від гріха подалі 😀

Якщо ж маєте час і натхнення, то ось вам посилання на початковий твіт. Заходите, заглядаєте у реплаї, насолоджуєтеся.

До зустрічі 😉

 

 

Автор: Verminko

 

10.03.18

 

Чи боятися невдач?
  • http://shahor.com.ua Shahor

    Вартісна стаття.

  • jaguar_arx

    а я мабуть і не пригадаю сходу усе що я налажав. Але бувало. Випадково видаляв якісь файли чи сторінки з сайті, чи записи в базі даних, які не забекапив. Навіть минолого літа був один такий прокол. Правда швидше через поспіх і упевненість в тому, що на чужому великому проекті не може використовуватись дебільне збереження бази даних в файли всередині самого проекту 🙂 Але ніколи не треба сподіватись, що інші люди розумні, завжди треба перевірити, чи не неуки часом то робили до тебе, перш ніж приступати до роботи 🙂